記事一覧

スポンサーサイト


さようなら sayonara

昨日は年齢と性別を気にしてわたしとうまくコミュニケーションが取れない人と飲みました。

プライドがあって、うまく自分を表現できない彼。

わたしを傷つける言葉を吐いてしまったのです。

わたしも機嫌んを損ね、それは良くない!と言いました。

昔のわたしだったら怒って帰っていた。

でも冷静になって酒を飲んだ。

考えてみたら彼も人間。きっと彼自身、自分のことが良くわからなくなってパニックになっているんだ。

そう解釈した。盗みや殺しをする人ではない。

わたしはありがとう。あなたのことを嫌いになっていない。といってハグをして帰った。

もうすぐ28歳。わたしもだてに28年いきてなかったんだ。そう思った。


i could see new me.

last night I drunk with my has and his friends.

they are jazz musician.

one men K was sittin in front of me.

he has a pride of that he is good musician and man and older than me.

some Japanese care about age too much and pretend to be cool.

But i just wanted to talk as a person and enjoy that time.

He got angry to my attitude.

finally, He told me 'FUCK YOU'.

And i got angry. but I thought that"calm down Me!! May be he confused of himself and he s got panic. i know he is good guy. he is HUMAN BEING. he is out of control now"

and I told him"I did not hate you. I don't think you re wrong man."

and then i Hug him.

I thought that i could be adult!!! i grew up.

tomorrow, i becoming 28 years old.

thank you for everything!!!!
スポンサーサイト

コメント

コメントの投稿

非公開コメント

プロフィール

デトックス

Author:デトックス
音作りをしています。

https://soundcloud.com/user-200236105

最新コメント

月別アーカイブ

カテゴリ

